İnternet Mağazamızdan yapılan satışlarda (mesafeli sözleşmeler ile satışlarda) tüketicilerin teslim aldığı tarihten itibaren 14 gün içerisinde hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiç bir gerekçe göstermeksizin tüm ürünlerde malı reddederek ürünü iade hakkı mevcuttur.
Tüketicinin cayma hakkını kullanması veya ilgili hakem heyeti/mahkeme kararı neticesinde satın almış olduğu ürünü, LOCCO'nun anlaşmalı olduğu MNG Kargo ile LOCCO’ya iade etmesi gerekmektedir. İade ürünün anlaşmalı kargo firması ile gönderilmesi halinde cayma hakkının kullanımından veya ürünün iadesinden kaynaklanan masraflar, LOCCO’ya ait olacaktır. LOCCO'nun anlaşmalı olduğu kargo firması dışında ürün iade gönderimi olması halinde iade gönderi kargo masrafları, TÜKETİCİ tarafından karşılanacaktır.
İade veya değişim yapılacak ürünün faturası, kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Ürünün kullanılmamış olması gerekmektedir. İadeler orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmaktadır. Orijinal kutusu, ambalajı bozulmuş (kargo etiketi yapıştırılmış ve koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilemez ) iade için satılabilirlilik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir.Aksi takdirde iade kesinlikle kabul edilmeyecektir.
Ürünün ayıplı ürün olduğu yetkili servis tarafından onaylanmış ürünleri 6502 sayılı tüketicinin korunması hakkında Kanun'un 11. maddesinde belirtilen;
-Tarafınıza ulaştırılan ürünün kargo firmasında taşıma esnasında hasar gördüğünü tespit ettiyseniz lütfen kargo firması yetkilisinden ürün için hasar tutanağı tutmasını talep ediniz.
-Ürünü kesinlikle hasarlı olarak teslim almayınız yada ürünün hasarını kargo tutanağında belirtiniz.
-İade ve değişim prosedürlerinde satış sözleşmesi maddeleri esas alınacaktır.