Sık Sorulan Sorular

  • Hangi ürünler iade kapsamı dışındadır?

    • Ayıbı yetkili teknik birimler tarafından tespit edilen tüm ürünler iade edilebilir ancak mazeretsiz iadeler aşağıdaki durumlarda kesinlikle yapılamamaktadır.
    • Jelatin, blister ya da vakumlu ambalajlı ürünlerde ambalajı açılmış ya da zarar görmüş olanlar DVD, VCD, kitap, dergi vb. kopyalanabilir ürünler.
    • Teşhir / fırsat köşesi reyonunda indirimli olarak satılan ve kusuru önceden belirtilen ürünler.
    • Tüm kullanılmış ürünler (satılabilirlik özelliğinin yitirilmesinden dolayı iade ve değişim süresine uygun olsa dahi iade ya da değişimi söz konusu olmamaktadır)
    • Ambalajı bozulmuş ürünler: Değiştirilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda olmalıdır. Kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilemeyen ürünlerin iadesi ya da değişimi mümkün değildir.             

  • İadeler için geri ödeme süresi ne kadardır?

    • İadenin hesaba yansıma süresi max. 5 iş günüdür.
    • Bankanızdan kaynaklı sebeplerle iadenizin kredi kartınıza yansıması bir kaç gün sürebilir. İadenizin makul süre içerisinde gerçekleşmediğini düşünüyorsanız lütfen durumu “bize ulaşın” sayfamızdan ya da 0324 606 02 02 numaralı telefonumuzdan bize iletiniz.
    • Bankaların çalışma prensibi gereğince taksitli olarak satın almış olduğunuz ürünlerin geri ödemeleri de ekstrenize aynı taksit planı doğrultusunda yansıyacaktır.             

  • Ürün iadesinde kargo ücreti kim tarafından karşılanır?

    • İade prosedürüne uygun sürelerde yapılan tüm iade işlemlerinde ürünleri MNG Kargo 519968152 Anlaşma kodu ile karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.
    • MNG Kargo dışındaki firmalarla yapacağınız gönderilerde kargo bedeli sizin tarafınızdan karşılanmış olmalıdır, aksi halde karşı ödemeli gönderi teslim alınmaz.